Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO "MEBLARZ"
Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do Sklepu Internetowego "MEBLARZ", dostępnego pod adresem: www.sklep.meblarz.pl, zwanego w dalszej części niniejszego Regulaminu - Sklepem.
Właścicielem i podmiotem prowadzącym Sklep jest:
Zenon Sławecki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Meblarz" z siedzibą w Lubinie, przy ul. Towarowej 1, 59 - 300 Lubin, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Lubinie pod numerem: 011540 , REGON: 390590924, NIP: 692-140-56-05 .
- zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu - P.H.U. "Meblarz" lub Właścicielem Sklepu
I. INFORMACJE OGÓLNE
-
Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż mebli, artykułów wyposażenia wnętrz oraz ich składanie (montowanie) dla Klientów w siedzibie Sklepu. Szczegółowy asortyment produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej Sklepu.
-
Zamówienia w Sklepie mogą składać osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, w tym przedsiębiorcy, którzy posiadają zdolność do czynności prawnych i zwani są w dalszej części Regulaminu Klientem.
-
Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
-
Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Klientem a P.H.U. "Meblarz".
-
Dokonując zamówień i zakupów w Sklepie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu.
-
Meble dostarczane są w opakowaniu producenta (jeżeli takowe posiadają), z przeznaczeniem do samodzielnego montażu przez Klienta lub jako gotowe produkty bez opakowania - w zależności od ich przeznaczenia i konstrukcji. Informacja o tym, w jakiej postaci produkt będzie znajdował się w chwili zakupu może być umieszczona na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie kierowanej do Klienta.
-
Wszystkie oznaczenia produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.
-
Warunkiem przeprowadzenia transakcji w Sklepie (dotyczy Klientów, którzy nie dokonywali wcześniej zakupów za pośrednictwem Sklepu) jest przeprowadzenie rejestracji (poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza rejestracyjnego, wraz z zaakceptowaniem Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży).
-
Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym i dalszej korespondencji elektronicznej, listownej lub telefonicznej są przetwarzane przez P.H.U. „Meblarz” do celów realizacji Zamówienia (umowy sprzedaży).
II. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY
-
Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
-
Asortyment i produkty znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
-
Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości określonej odrębnymi przepisami prawa.
-
Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia. Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od odległości do miejscowości przesyłki, formy dostawy, wagi i wartości towaru. Wszelkie prowizje od wybranych form płatności widoczne są w koszyku zamówienia lub potwierdzeniu zamówienia.
-
Ceny podane w Sklepie dotyczą wyłącznie produktów oferowanych w Sklepie w ramach oferty internetowej.
-
Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia, z zastrzeżeniem wynegocjowanej ceny. Negocjacja cen w Sklepie jest możliwa tylko dla produktów lub zamówień o wartości powyżej 3.000,00 zł.
-
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
-
Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, usuwania produktów z oferty Sklepu, przeprowadzania, zmieniania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
-
Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu: www.sklep.meblarz.pl poprzez wypełnienie formularza, poprzez e-mail: zamowienia@meblarz.pl, telefonicznie pod numerem: 76 8444222 lub fax-em, na nr: 76 8412193 .
-
Przyjęcie zamówienia do realizacji jest poprzedzone procesem składającym się z następujących kroków: .
-
- złożenie zamówienia - w sposób określony powyżej w ust. 2,
-
- zamówienia będą potwierdzane przez Sklep telefonicznie w dniu złożenia zapytania w godzinach pracy P.H.U. "Meblarz" tj. (poniedziałek-piątek w godzinach 10:00 - 18:00, soboty 9:00 - 14:00) , lub w ciągu następnego dnia roboczego P.H.U. "Meblarz" od chwili dostarczenia zapytania na serwer internetowy Sklepu lub e-mailem 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. W potwierdzeniu zamówienia będą umieszczone informacje o koszcie zakupu, dostawy i wszystkie inne niezbędne informacje,
-
- po otrzymaniu potwierdzenia ze Sklepu Klient ostatecznie potwierdza zamówienie towaru. Potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawiania dokumentów bez konieczności uzyskania podpisu Klienta. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem. Klient potwierdza zamówienie poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości. W przypadku złożenia zamówienia przez e-mail, telefonicznie lub fax-em, wymagane jest potwierdzenie jego drogą e-mailową.
-
- dokonanie opłaty zaliczki przez Klienta, zgodnie z pkt V Regulaminu.
-
-
Do momentu dostawy towaru dokumenty dotyczące zamówienia będą wysyłane Klientowi w formie elektronicznej (skany) lub fax-em, natomiast ich oryginały zostaną przekazane wraz z dostawą towaru.
-
Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania płatności zaliczki w przeciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
-
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Sklep może zwrócić się do Klienta, kierując się dostępnymi danymi wskazanymi w formularzu, celem uzupełnienia zamówienia.
-
Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zmian w parametrach zamawianych modeli mebli, lub też w przypadku zmian podanych przez producenta.
IV. ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ
-
Klient może modyfikować lub anulować potwierdzone zamówienie w części lub w całości za zgodą Sklepu, jednak pod warunkiem, że modyfikacja lub anulowanie nastąpi przed uiszczeniem przez Klienta zaliczki.
-
Po otrzymaniu informacji pracownik Sklepu kontaktuje się z Klientem celem uzgodnienia zmiany, anulowania lub rezygnacji z zamówienia.
-
W razie wątpliwości poczytuje się, że modyfikacja lub anulowanie zamówienia są skuteczne tylko wówczas, kiedy zostały potwierdzone przez Sklep.
-
W przypadku anulowania, modyfikacji lub rezygnacji z zamówienia, wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
-
Po momencie złożenia zamówienia w przypadku zmiany koloru tapicerki lub braku wskazanego przez Klienta koloru, Klient informowany jest przez obsługę Sklepu o tym fakcie.
V. SPOSOBY DOKONYWANIA PŁATNOŚCI
-
W Sklepie obowiązują następujące metody płatności:
-
Gotówka, przy osobistym odbiorze towaru siedziby P.H.U. "Meblarz" przy ul. Towarowej 1 w Lubinie,
-
Przelew na rachunek bankowy P.H.U. "Meblarz" w Banku SANTANDER nr konta: 39 1090 2082 0000 0005 4601 3236 .
-
Kartą płatniczą w siedzibie firmy P.H.U. "Meblarz" przy ul. Towarowej 1 w Lubinie.
-
Pobranie kurierskie, przy odbiorze towaru w miejscu wskazanym przez Klienta, przy czym tego typu sposób dokonania zapłaty wymaga akceptacji Sklepu.
-
-
Niektóre z form płatności obciążone są dodatkową prowizją, np. karty płatnicze, pobrania kurierskie itd. Informacja o wysokości ewentualnej prowizji lub opłaty widoczna będzie na stronie internetowej Sklepu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
-
Niezależnie od sposobu dostawy każdy klient z wyjątkiem tych którzy wyrazili chęć zakupu w systemie ratalnym zostanie poproszony o wpłatę zaliczki w wysokości minimum 30% dla zamówień o wartości powyżej 500,00 zł lub 100% dla zamówień o wartości poniżej 500,00 zł. O sposobie dopłaty reszty klient jest informowany w momencie ustalania terminu dostawy.
-
Możliwy jest zakup towarów w systemach sprzedaży ratalnej za pośrednictwem banków: Santander Consumer Bank, Credit Agricole Bank Polska S.A. lub BNP PARIBAS. Na stronie każdego produktu, na stronie koszyka oraz w formularzu zamówieniowym znajdują się symulatory rat tych banków. Klient który chce dokonać zakupu w systemie ratalnym musi zaznaczyć w formularzu zamówieniowym przynajmniej 1 bank. Po ustaleniu indywidualnego kosztu dostawy konsultant wygeneruje link do formularza ratalnego który klient wypełni na stronie banku.
VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Zamówienie zostanie zrealizowane wyłącznie pod warunkiem uprzedniego dokonania przez Klienta zapłaty zaliczki w wysokości określanej każdorazowo dla konkretnego zamówienia w trakcie procedury składania zamówienia, opisanej w pkt III ust. 3 Regulaminu. Wysokość zaliczki zależy od dostępności towaru, popytu na dany produkt, cech indywidualnych (meble na wymiar) itd.
-
Realizacja zamówień będzie następować zgodnie z kolejnością zgłoszeń (wpływu zamówienia), z zastrzeżeniem ust. 3.
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu zaliczki na koncie P.H.U. "Meblarz", otrzymania płatności gotówką, kartą kredytową/płatniczą lub gotówką w siedzibie P.H.U. "Meblarz".
-
Klient może dokonać z góry zapłaty całej wartości zamówienia.
-
Do każdego zamówienia zostanie dołączony paragon lub faktura VAT, a także wydruk zamówienia.
-
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie informowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od części Zamówienia). Klient nie może odstąpić od całości Zamówienia, w przypadku braku tylko niektórych produktów, jeżeli niedostępne produkty nie konieczne do prawidłowego korzystania z produktów dostępnych. W przypadku częściowej realizacji klient otrzymuje fakturę na dostępne produkty.
-
W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu zamówienia do Sklepu.
VII. TERMIN REALIZACJI I DOSTAWA
-
Termin realizacji dostawy zamówionego produktu uzależniony jest od dostępności produktu.
-
W przypadku dokonania zamówienia na towary o różnym terminie realizacji, towary wysyłane są dopiero po skompletowaniu całości zamówienia, chyba że Klient i Sklep ustalą inne warunki częściowej dostawy.
-
Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób, który może dokonać wyboru pomiędzy:
-
dostawa towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Klienta - dostawa nastąpi poprzez transport Sklepu albo przez wybraną przez Sklep firmę spedycyjną (Klient nie ma uprawnień do decydowania z zakresie tego, czy transport zapewni Sklep czy firma zewnętrzna),
-
odbiór własny towaru przez Klienta w siedzibie P.H.U. "Meblarz".
-
-
Dostawa zamówionego produktu do miejsca wskazanego przez Klienta nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 6:00 a 22:00. W przypadku odbioru własnego - odbioru należy dokonać w godzinach pracy P.H.U. "Meblarz".
-
W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu Zamówienia.
-
W przypadku odbioru własnego z magazynu P.H.U. "Meblarz", koszty dostawy wynoszą 0 zł.
-
Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.
-
Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem sprzętu wewnątrz mieszkania.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym pomyłkami) popełnionymi przez Klienta podczas składania zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
-
Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na nabywcę (Klienta) przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
-
Odbierając towar Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary lub opakowania nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli ilościowej, a także w przypadku uszkodzenia opakowania – jakościowej, w obecności osoby dostarczającej Zamówienie. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie protokołu reklamacji i dostarczenie go do siedziby Sklepu. Uszkodzone opakowanie powinno zostać zachowane i jest niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
VIII. ZWROTY
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Konsument (osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, a to poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy”, które powinno zostać dołączone do przesyłki zwrotnej. Wzór oświadczenia znajduje się pod regulaminem Sklepu.
-
Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. Towar musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli je posiadał.
-
Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje zamówień indywidualnych (o właściwościach produktu określonych przez Klienta lub ściśle związanych z jego osobą).
-
W przypadku skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu produkt należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres P.H.U. "Meblarz".
-
Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
-
Do przesyłki zwrotnej kierowanej do Sklepu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy o którym mowa w ust. 1, zawierające numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
-
Sklep w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania zwrotu opisane w ust. 2, 3 i 5, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia tej faktury zostają wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po jej otrzymaniu Sklep, w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności na konto Klienta wskazane w oświadczeniu.
-
Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt bez uwzględnienia kosztów dostawy i kosztów odesłania produktu.
IX. PROCEDURA REKLAMACYJNA
-
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany produkt wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań Sklepu, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub innej na adres P.H.U. "Meblarz". W tym celu prosimy się skontaktować z obsługą Sklepu celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego z zachowaniem procedury zamówienia.
-
W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest protokół reklamacji.
-
Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Klienta co do możliwości uszkodzenia produktu, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub pracownika Sklepu - celem sprawdzenia, czy uszkodzenia w czasie transportu spowodowały jakiekolwiek uszkodzenia produktu - i umieścić odpowiednią adnotację w protokole. Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, które w żaden sposób nie dotknęły samego produktu nie będą uwzględniane, a Klient zostanie obciążony kosztem powtórnej dostawy towaru. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
-
Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności kuriera lub pracownika firmy protokołu reklamacji. Protokół Klient zobligowany jest dołączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
-
Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli ujawnione po chwili odbioru towaru powinny zostać niezwłocznie zgłoszone do pracowników obsługi Sklepu.
-
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory mogą się nieznacznie różnić od dostępnych.
-
Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowań lub taśm naklejonych na przesyłkę. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
-
Reklamacje dotyczące mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości itd., które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
-
Właściwości naturalne drewna takie jak miejscowe odbarwienia, słoje, sęki, różnice w odcieniach, przyjęciach lakieru itd. nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
-
Informator o Meblach Tapicerowanych, Przykładowa Karta Gwarancyjna Mebli Tapicerowanych, Przykładowa Karta Gwarancyjna Mebli Twardych
X. POLITYKA PRYTWATNOŚCI
-
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883) informujemy, że dane osobowe podane w formularzu zamówienia i wiadomościach e-mail, będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Dane osobowe gromadzone są tylko na potrzeby firmy P.H.U. "Meblarz" do celów marketingowych i ewidencyjnych.
-
Sklep nie sprzedaje, nie przekazuje i nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim. Nie ujawnia żadnych informacji bez zgody Klienta, z wyjątkiem gdy wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
-
Dane pozyskane w przypadku analizy logów serwera (adres IP, domena) wykorzystywane są jedynie w celach prowadzenia statystyk oglądalności strony Sklepu.
-
Wszystkie dane są wykorzystywane wyłącznie na potrzeby firmy P.H.U. "Meblarz" związane z realizacją zamówienia i obsługą Klienta.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Aktualne formularze zamówień, protokołów reklamacji oraz innych dokumentów umieszczone są na stronie internetowej Sklepu.
-
Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
-
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy: dla osób prowadzących działalność gospodarczą: - przepisy Kodeksu Cywilnego, dla konsumentów (osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej – przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz. U. Nr 141, poz. 1176/ oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
-
Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz składa ofertę kupna określonego towaru.
Wzór formularza odstąpienia od umowy. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat: P.H.U. "MEBLARZ" Zenon Sławecki, 59-300 Lubin, ul. Towarowa 1, tel. 76 8 444 222, fax 76 8 41 21 93 - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) [Prosze wymienić nazwy oraz symbole towarów] - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) [Prosze podać numer dokumentu oraz datę odbioru] - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data (*) Niepotrzebne skreślić.